انواع ابزارهای دیجتال مارکتینگ آنالیز و تحلیل داده بهینهسازی موتور جستجو ایمیل مارکتینگ تبلیغات کلیکی تبلیغات در شبکههای اجتماعی مدیریت شبکههای اجتماعی و تحلیل آن ارسال پوش نوتیفیکیشن انتشار رپورتاژ آگهی کوتاهکنندهی لینک چت آنلاین آنالیز و تحلیل داده پس از اجرای هر کمپین تبلیغاتی، لازم است با کمک پلتفرمهای مختلف، به تحلیل کمپین موردنظر بپردازید. پلتفرمهای داخلی و خارجی مختلفی در این زمینه وجود دارد که میتواند به بهبود کمپین شما بسیار کمک کند. تحلیل ,کمپین ,مارکتینگ ,شبکههای اجتماعی ,تحلیل داده منبع
درباره این سایت